torsdag 5 februari 2009

Sjukstuga around the world

Helt sjukt vad alla är sjuka nu.. är glad att jag klarat mig sålänge. När man kollar på statusuppdateringarna på facebook så är ju folk sjuka överallt i världen, fyfan.

Idag är det en sån där dag jag inte orkar skiva nåt, fastän det hänt lite saker, fan..
Jag vill resaaaaa, bort ifrån snöhelvetet!
För ett år sen anlände jag till London, arg virrig, vart avsläppt på fel hostel så jag fick ta mig rätt. Mötte upp Jossan och Michan där.. Killen i receptionen var så schysst som lät oss checka in fastän jag inte hade några pengar just då, hade ju blivit av med mitt kort när plånkan vart snodd.. Men Michans mamma var så snäll och fixade över pengar.
Älskade området! Hammersmith och hostelet var fan grymt det också, enda nackdelen är att man inte kan boka privata rum om man vill ha det.

Nu är det ju iofs snö i england också så dit kan man ju inte åka nu =) jo fan bättre än här.
*tittar ut* fyyyyyyy vad det snöar!

Sista dan på jobbet imorgon!!

Edit: AAAAMEEEH! Nu när jag kollade mailen så hade jag fått ett mail ifrån hostelet jag bodde på i hammersmith, St Christopher's Inns‏ (obs det finns 2 varav jag lyckades gå in på fel)

Lite pics från London:







En ipodväska jag ville köpa till Jange, men hade inte pengar.





4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ironiskt! När jag var i London förra året så bodde jag också på St Christophers Inn! Reaaly najs var det faktiskt! Och sängarna var ändå väldigt sköna :O Men lät en del kommer jag ihåg. Och låga var de också haha

Veronica sa...

=) ja var riktigt mysigt med baren/restaurangen där.
Ja det var dom verkligen haha. Men sov gott i dom iallafall!

Anonym sa...

ååååh, Camden Toooown ;D Shit vad jag vill tillbaka till england... :p Ser ut som ni hade riktig kul :D

Veronica sa...

Det var feeeeeeett kul =)