onsdag 4 februari 2009

Dammit! 1 år sen..

Jag vet att det förmodligen inte är så många som läser dessa inlägg iaf förutom 30stm fansen =D Men har inte så mycket annat kul att skriva om just nu kanske...
Jo vi försökte sätta upp en parabol idag, Kristoffer, KP och Jag slet vårat hår, men vi lyckades inte ställa in den jäveln!!

Sen åkte jag till jobbet denna sista vecka i Skäris, blandade känslor.. Hade med mig Tomas på jobbet idag som ska läras upp, han kan iaf det mesta sedan innan, men imorgon är det en annan kille som inte kan så mycket så det lär ju bli en jobbig dag, hatar att lära upp folk.

Annars ska jag på möte på torsd. kväll på wordclass i hägersten, jag och en kille ska klura ihop ett bra kort till mig. Jag tränade där för många år sen and now I´m back!

Hann ju inte kasta in ett inlägg innan 00 men här är lite bilder för ett år sen i Norwich 3 feb. Det var "ravenight" och dum som jag var så hade jag just upptäckt den svartvita funktionen på min kamera så jag tog inga kort i färg,så jag snodde ett kort från Larissa. Man skrattade gott åt kläderna iaf =)











Inga kommentarer: