onsdag 21 januari 2009

sleepless in Älvsjö

Kunde inte sova inatt, satt framför datorn för länge tror jag, måste ha glasögon!! Har en bok som ligger och väntar på att bli läst men är så liten text så jag får ont i huvudet för att jag måste läsa! Detta har jag levt med i åratal nu, kan man va mer seg på att ta tag i något? Ska fixa.

Nu snurrade jag bort mig, iaf så fick jag ont i huvudet och kände nä nu går jag och lägger mig, men jag orkade inte läsa då.. så då tänkte jag lyssna på ipoden, tänkte *Ja men Sigur ros har ju lugn och fin musik som man kan somna till* BIG MISTAKE!

Ett par minuter senare så ligger jag och stirrar med tårar i ögonen och rysningar i hela kroppen och värk i hjärtat för att det är så satans vackert!!!
Har insett att jag inte ska lyssna på musik på datorn längre, man måste ha bra ljud och bas på allt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

sömnlöshet är det jobbigaste som finns!!! Hoppas du fick någon sömn iaf!

Veronica sa...

Jag är ganska van att inte sova normalt =) sov nog några timmar iaf..

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.