måndag 26 januari 2009

SKITIKEA!!!!!!

Jag hatar verkligen att gå där bland alla folk..i flera miiil.
Idag var jag dock själv så det gick ju ganska snabbt att kila igenom och bara plocka på sig allt snabbt.

Jag köpte bland annat 2 st cd/dvd hyllor i olika färger. Nu när jag satt ihop dom så fattades det samma planka på BÅDA!! Jange sa först att det kanske är en ny modell, men det finns med i bruksanvisningen och så är det hål för den.
Då sa hon att det var säkert samma idiot som packat dom =)


biten på bilden ovan fattas

Gick in på ikeas sida för att kolla om det stog om det fanns nåt enkelt sätt man kunde få tag på dom (vilket jag är säker på att det inte finns) Hittade inte ett skit, bara om det var trasiga saker man fått.. Då klickade jag på Fråga Anna:
Du sa: fattas en planka
svar: Här kan du söka mer information om produkterna i serien BLÄNKA.

HAHAHA
Jag ringer dom imorgon..

Annars upptäckte jag just att jag köpt 2 balar med hushållspapper istället för toapapper yaaaay. Söstra erbjöd sig att köpa dom och vi får tom behålla 10 st själva, så nåt verkar ju ordna sig iaf hehe. Det STOG faktiskt att det var toapapper där jag tog dom *går och lägger sig*
Mattan är fin än så länge, men snart märker man väl säkert nåt obehagligt med den också =P
Natti

Ps. och nu vägrade mitt internet att ansluta i några minuter #%#&%#

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer säkert krypa ut 1000 tals nyckelpigor från mattan :) ser att du loggar in HELA tiden på min SKIT msn...Natti .p

Veronica sa...

kanske var för att min internet uppkoppling är skiiiiiiit ;o)

Ja nyckelpigorna förföljer mig, den är ju röd också =D

Anonym sa...

Hahaha, Epic Fail-dag ;)

Veronica sa...

hahaa ja verkligen!