fredag 30 januari 2009

Fredag!

Hade en mysdag på jobbet, kändes som om hela världen log mot mig idag eller nåt haha.
Gick in på Ikea och skulle hämta posten och det står en ny vakt där, som helt plötsligt avfyrar världens leende och var så snyyygg så jag frös nog till is för en sekund haha.

Faen det har ju gått så bra med det här "Jag ska inte ha en pojkvän just nu eller bli intresserad av nån" ett bra tag, jag kommer ju börja jobba arselet av mig nu, spara pengar, så jag kan fly iväg sen och resaresaresa, jag har inte tiiiid! Men bara för det så har min kropp börjat vakna till liv igen eller nåt.. SKIT! Jag ska ju börja jobba på nya jobbet om en vecka, det är typ bara killar där i 30års åldern har jag hört.. jag har redan nu hittat ett offer fastän jag bara träffat en sisådär 5 st killar därifrån. Fast jag la inte märke till honom först, förrens han en dag tittade på mig länge och gav mig en konstig blick, jag gick förbi honom och tänkte "vad nuuuuu?" Sen dess kan jag ju inte koncentrera mig så fort han dyker upp.. HATA!

Att jag inte lär mig heller, vet ju att involvera sig med nån från jobbet kan sluta sjuuukt awkward!!

Snart kommer våren också pooooooo.

Jaja harmlös flört har väl ingen dött av ;)

Annars så var jag en sväng förbi systemet i fruängen och inhandlade ett par öl, sprang på Elin som jag inte sett på aslänge, pratade lite kort bara..
Sen åkte jag och hämtade upp min sushi, åkte till Willys för att handla lite. Betalar och går ut... "sluta förfölja mig" säger nån och jag tittar upp, där står Elin igen haha. Pratar en stund till, hon drar till Thailand nästa vecka den jäveln =)

Sen vet jag inte vad som hände, jag kom hem och kastade in tvätt, dammsög, skurade toaletten och lite i köket. man fyller 30 år och blir tant på en gång hahaa. Nej men jag skulle ju egentligen åka och kolla på när Kristoffer uppträdde med sitt band i Norrtälje, men dom skulle dra innan jag slutade jobba, så jag får se nästa gång när dom uppträder i Stockholm istället. Dom ska väl till Malins jobb sen på The laughing duck, men jag tror jag skiter i det idag, är sådär mystrött nu.

Fick ett sms av Jossan igår också att hon hade en biljett över till Bandit awards ikväll också, men det skulle jag inte heller hinna till =( Så skiter i!! sitter här och myser med min sushi och ett glas vin istället =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Och nu kom pensioneren hem, ganska tidigt för en gångs skull :)

Veronica sa...

haha du har ju utegångsförbud jävla onge!!! =P

Anonym sa...

HAAA...före klockan tre .p

Anonym sa...

É du vaken .p

Veronica sa...

näe.............



=)