tisdag 27 januari 2009

En hylla uppe.

Skulle lämna ett paket på ikea idag så då passade jag på att fråga ena killen som brukar jobba där om hur jag skulle göra med plankorna som fattades.. Han knapprade lite på datorn och bad en annan kille ta över för honom och sprang sen in på lagret.. Sen kom han ut med en svartmönstrad planka och sa att den röda var tyvärr slut, men han jobbar på torsdag igen så han skulle hjälpa mig fylla i nåt papper eller nåt, så ska jag ta med mig kvittot också, nicebajs.
Så jag satte ihop den svartmönstrade nu när jag kom hem ikväll, sen tyckte jag att jag skulle fortsätta sätta ihop min expedithylla som stått i sin kartong i några veckor nu, jag var ju ändå igång med byggandet så att säga.

Sliter upp kartongen och märker att det FINNS INGEN BRUKSANVISNING MED!!!!!!!!! Hade god lust att kasta ut hyllan genom fönstret. Så jag går in på ikeas hemsida för att försöka hitta den där, men det fanns bara till 2 andra mycket större expedithyllor =( Jag skulle säkert kunna sätta ihop den ändå, men jag vågar inte chansa, orkade inte tänka så mycket idag =) Får väl springa in imorgon igen när jag ändå har vägarna förbi *stelt leende*

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAH! erkänn att du ska till ikea igen, inte för bruksanvisningen, men för att ragga igen! ;) Du vet ju det här med att ragga på butiks-pojkar! Jag har ju visat hur det ska gå till! ;)

Föresten behöver jag aldrig bruksanvisningar. Jag fattar dom ändå aldrig. Det tar väl typ 3 timmar för mej att få ihop Bokhyllan Billy...

Veronica sa...

DAMN you got me XD måste ta med mig en konservburk samtidigt haha