torsdag 4 december 2008

What a lovely day!!

NOT!!!

Vaknade och ville dö för att jag var så sjuuuukt trött
Sen började jag dagen på jobbet med att råka sparka in benet i en lådvagn, gjorde så ont att jag började må illa på en gång, nu haltar jag omkring och det gör ondare och ondare CRAP! Sen så bröt jag en nagel till jipppiiiiiiee, bara för att jag lyckades rädda en bra bit på min andra nagel häromdan.
What else is going to happen, bring it on! Det är väl idag som är dagen som all lycka ska jämnas ut, det är väl så man får tänka. Jag tror nämligen att man har en del lycka i livet och sen så jämnas det ut med lite otur. Försöker tänka så när jag haft riktigt jobbiga perioder, snart kommer lyckan snaaart =)
*haltar iväg*

Och varför blev det en extra rubrik av detta? hahaha lämnar det bara för att det är en sån lovely day.

Inga kommentarer: