söndag 7 december 2008

Stört lugn helg..

Ja vad har jag gjort egentligen.. I lördags var jag hemma hos syrran och kollade lite på tv och hjälpte henne med projekt "riva ut gammal dator och sätta i ny och få högtalare att funka". Sen så bakade Jange muffins som vart asgoda! Fan vad vi ska baka sen när vi flyttar.. ja inte när vi flyttar, när vi flyttat däremot =P
Ja jag, Jange och Carina hamnade i Janges säng med muffins och mjölk tittandes på Britney dokumentären. Sen satt jag å Jange och kollade på gamla videos på pojkband och allt vad det nu var, kul var det.
Idag har jag spelat lite GTA och sen kom Carina över och vi röjde lite i pannrummet igen, imorgon kommer dom hit kl 7 och börjar sätta in den nya pannan eller liknande. Så nu hoppar jag i säng för man kommer väl vakna av en jordbävning, eller det är väl det jag kommer tro att det är =)

Inga kommentarer: