söndag 21 december 2008

Söndag

Heartbreak hotel är söndagsfilmen för ikväll på 4an, stundtals sjukt rolig och pinsam..




Usch imorgon är det måndag igen, hoppas den är någorlunda lugn iallafall, men antagligen inte =)

Näe nu ska jag se klart på filmen och sen slåss med min mamma när jag ska hjälpa henne beställa mat på nätextra eftersom deras dator är apjobbig ibland, har varit ganska irriterad på henne idag grr, vissa dagar har man bara inte tålamod att förklara saker på barnnivå.

Mamma:"men nu har jag lagt allting i kundkorgen så nu kan väl du beställa från din dator" Jaha men vad har du för användarnamn och lösenord då? "eeh vaddå?" ja sakerna ligger ju inte kvar i min dator om du inte loggar in och sparar listan.. Du har ju beställt därifrån förut så du måste ju fått några inloggningsuppgifter. "fattar inte ens vad du pratar om, vet inte vad det är" oooooook *huvud, vägg, dunka hårt*

Det ska bli så skönt att flytta så jag kan inte ens beskriva det! The countdown is on!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ja den filmen är så jäkla kul, vi skratta lika mycket den här gången :)

Anonym sa...

Ingrid ringde mig idag och fråga om jag sett den..Hon sa att det var så typiskt hon och jag...HAhaha,