fredag 12 december 2008

massa babbel

hur kunde klockan bli så mycket så snabbt igen? Oh well hann iallafall tvätta som jag planerat ikväll.

Imorgon blir det lugnt för min del, jag ska på bandits luciafest på lördag, ska bli kul! Dead by april ska spela yay (har jag skrivit om detta redan? känns som det)

Sen på söndag är det japanskt julbord på hasseludden, ska bli intressant.

Det är julbord på posten imorgon också i lunchrummet men det hoppar jag över, är jävligt sur på min chef och hans medarbetare nu.
Iom att jag jobbar tiderna jag jobbar så har ju dom flesta redan gått hem när jag börjar jobba så då får man oftast veta allt sist av alla, men brukar ju få reda på saker förr eller senare, med lappar eller telsamtal eller så.

Jag fick veta att det skulle vara julbord av en tjej på jobbet i kungens kurva som jobbat i skäris förut (där JB ska vara) och hon hade fått en skriftlig inbjudan dit fastän hon bytt arbetsplats.. jag har däremot inte fått hört ett pip.. den andra killen jag jobbar med tyckte att jag skulle ramla in där efter jag slutat jobba (för det lär vara i full förberedelse när jag slutar imorgon) verka oförstående "vad ska ni göra?" haha jävla idioter! ska bli skönt att byta till kungens kurva. Det är visst en massa sjuka så det lär inte bli så mycket folk iallafall, vill inte ha eran bakteriehärd till mat! haha.

Trodde min yearbook från 30 seconds to mars kom idag (ja vi ska få en sån, säkert med en massa pinsamma bilder i =D) men det var ju min kokbok som redan damp ned i brevlådan yay. Sen passande nog så skickade Jared ut massmail ikväll och bad om ursäkt att boken var försenad men att han ville ha sin kopia också så det skulle inte ta för lång tid =) jaja julen lär ju springa förbi så det är kul att ha det framför sig, som allt annat i januari wiie.

näe nu väntar sängen, fast bli inte förvånade om det kommer ett inlägg till om en timme eller så, det är en sjukdom som verkar ligga i familjen..

Inga kommentarer: