fredag 26 december 2008

I´m oooold and I look like Jeeebuuus



Mr Jared Leto fyller 37 idag, så grattis på honom, orkar inte göra ett kollage =P men killarna verkar ju vägra att raka sig medans dom spelar in en ny skiva, Jared ser ju ut som Jesus haha. Lägger in en lite finare bild som jag tycker om från en photoshoot.




När vi ändå är inne på ämnet, för ett par 30stm läsare har jag ju faktiskt även om ni verkar VÄGRA KOMMENTERA! Kommentera mer allihopa please! =)

Så fick jag hem min egna lilla julklapp häromdagen! Mitt vita armband som bara gjordes i 1000 ex. mitt nr blev 0021 =)



seraphim represent the highest known rank of angels. sött va.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Glöm inte att ringa och gratta honom .p

Veronica sa...

Nää då, hade tänkt vänta en stund bara =P

Anonym sa...

bleeeeh, jag vill också ha ett!

Veronica sa...

Du kan få låna mitt i några minuter? =) har du också blogg! kul *lägger till i bloglovin*

Anonym sa...

haha ja jag skaffade mig en blogg i brist på annat att göra ;)

haha har du inte hört den nya? eller så ny är dne inte, linda gjorde texten i typ....augusti? du kan vara med när vi ska ha te-party och så kan vi sjunga tillsammans, hehe. kommer bli asbra ;)

Anonym sa...

ja men det var typ innan harry b james om jag minns rätt :P haha men du var väl med på hard rock på banditfesten? haha kan vi sjunga som tokar där bland allt folk så kan vi nog sjunga hemma hos dig, hehe ;)

annars så har jag och linda bara planerat att träffas och dricka te någon dag...haha som gamla tanter! you are more then welcome to join us :)

Anonym sa...

hah, men jag är typ snart ikapp dig... då kan vi vara riktiga gamla tanter ihop (;

ja men just det, hon var jared...var jag shannon? och någon var fan en indier?! haha herregud...

jag ska sova nu... har möljt igenom sista sagan om ringen filmen och superhreo movie...nu e jag trött på att titta på tv :P vi hörs och störs!

Anonym sa...

Supernice bilder!! :D