lördag 20 december 2008

I think I´m done



Faan jag TROR jag har handlat klart allting till Jul och det mesta till födelsedagarna som kommer också, sweet! Hade ju planerat en massa andra saker ikväll, som att slå in allt och baka osv. Men fastnade hemma hos syrran som vanligt, satt och tittade på när dom satt och drack alkohol :P nä men Jange, Kristoffer och Carina satt och mös vid köksbordet och babblade en massa. Så det får bli imorgon istället.

Var och hälsade på pappa på sjukhuset idag, Carina var också där. Han såg glad ut, men guuud så smal han är, tur att dom proppar i honom mat där iaf =) Han kanske kommer hem imorgon.

Nu är det bara 2 dagars jobb kvar sen är det lite ledigt weeehooo! Helg nu också är väldigt skönt efter denna sjuka jobbvecka. Nu ska jag mysa ned mig i sängen även fast jag gärna skulle vara uppe ett tag till, men pappa kanske måste hämtas imorgon..
Natti

ps. fan på den sista bilden hade jag inte släckt lampan i taket så den stör, men jaja

Inga kommentarer: