måndag 15 december 2008

Bra VS dåligt

Jag har haft så kul ikväll! Även om jag ville skjuta mig i huvudet när jag vaknade för att jag var så bakis..
Jag stog och väntade här ute kl 16.50 att en taxi skulle komma och hämta upp mig till julbordet för Infosite, står och glor mot motorvägen och är påväg att skriva ett sms till Jange att "krockade ni på vägen hit eller?" och i samma sekund så glider det upp en vit limousine på Eksätravägen i Bredäng från motsatt sida än den jag tittade emot =D MYS!
Sen hämtade vi upp Kristoffer vid NK som blev lika överraskad han.. Champagne och lyx med musik "Living my life Aaaay!, my life Oooh!, my life Aaay!, my life" typ.
Iaf sen var det japanskt julbord på yasuragi vilket var annorlunda men bra som fan! Bilder kommer sen på http://a-beautiful-lie.bilddagboken.se
Men nu till det tråkiga..

Pappa har varit dålig i några dagar nu.
Eller sjukt trött, han säger att det känns som när han fick cellgifterna för första gången. Han sover för det mesta och orkar ingenting. Jag har knappt ens träffat honom på några dagar nu för att han går och lägger sig på eftermiddagen och sover tills jag går hemifrån.. Han äter ingenting heller. Nåt måste göras.. han kan ju ha biverkningar av behandlingarna efteråt såklart men han är konstigt trött =( är så rädd.. mamma sa att han haft ont i bröstet ikväll, vill bara gå in och krama om min lilla pappa och säga hur mycket jag älskar honom, men vill inte störa just nu, är ju lite sent. Han måste bli bra! *gråter*

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja just det du var ju ute kvällen innan med :/