onsdag 5 november 2008

polis polis potatisgris!

Idag har det varit dimmigt ala silent hill hela dan, lite mys sådär..
Sitter på jobbet nu och får avnjuta en heeel halvtimmes rast för en gångs skull, nice!

Idag när jag var ute och sprang på jobbet i Skärholmens centrum (jag jobbar på posten för dom som inte vet det) så hör jag en man säga "ursäkta!" jag vänder mig om och han kommer fram till mig och flashar en polisbricka i mitt ansikte, sånt som jag trodde enbart hände i Beckfilmerna haha. Iaf så frågade han efter en address som jag aldrig hört talas om förut, hittade den inte ens nu när jag kollade efter den.. men iaf varför visade han brickan? var han rädd att jag skulle säga "nej tyvärr den gatan är hemlighetsstämplad" annars..
oh well alltid kul när det händer nåt annorlunda på jobbet =)

Inga kommentarer: