lördag 22 november 2008

Grattis i efterskott!




Lotta fyllde år igår! Ska hem till henne lite senare..
Lägger in en bild på oss som togs för måånga år sen, kommer inte ihåg hur gamla vi var, unga och oförstörda haha.

Ja jag ska börja jobba i kungenskurva i januari senast feb yay. Chefen (som är lika gammal som mig) var impad av mina erfarenheter och jublade i närmast (skrytskryt) Kul att känna den känslan nångång, att man kan mer än andra haha

Nu ska jag nog hem till söstra och fika en stund, om jag inte krockar på vägen, har kommit lite snö som fått ligga kvar.

Kom på en sak för en stund sen, jag verkligen tog tag i mitt liv på alla punkter på samma gång, skönt!
Känslan jag hade ett tag "ingen tycker om att vara med mig, jag är astråkig" kom ju egentligen av att jag inte tyckte om att vara med mig själv och så blev jag grå igen.
Hatar min hjärna ibland, men nu är jag på rätt köl =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS LOTTA i efterskott :)

Anonym sa...

Tack tack båda två :) Haha va snygga vi är på kortet :)

Anonym sa...

härligt att du fått jobb ;P
aa jag har hela låten på datan, med pratet i början också alltså ;)
okej, han verkar rolig höhö :D