lördag 15 november 2008

Gimme sweet summer



Hittade just bilden och längtade ännu en gång till i sommar, vara brun och slippa se död ut varje dag =) undrar vart jag är påväg bara, tagen 1 vecka efter midsommar typ.. störande, oh well.

Var hemma hos min syster som vanligt ikväll och det slutate med att Carina, Robban, Jange och Kristoffer sitter och tittar på Idol! mycket märkligt, eller vi såg inte hela, bara första delen. Patric kom å frågade om vi hade familjekväll, sen drog han iväg eftersom han fått tillbaka körkortet.

Sen så virrade vi omkring ett tag och visste inte riktigt vad vi skulle göra, så jag Jange å Kristoffer drog till Danchos och hyrde film. Sen åkte vi förbi vårt hus och suktade på hemvägen =) Vi såg Perfect stranger har sett den förut men kom inte ihåg slutet som tur var..
Ja det var den fredan, men imorgon är det lördag.. fast jag lär nog vara nykter då också för annars måste jag åka hem så tidigt med kommunala medel, eftersom Jenny bor i bushen nånstans hehe.

Inga kommentarer: