onsdag 12 november 2008

bla bla





Ja det som är en del av mitt nya liv då är ju dessa piller. Har ju gått ned 20 kg tidigare, men nu har jag stått på samma vikt väldigt länge, inget jag testat har funkat typ. Så jag gick och pratade med min doktor och fick dessa utskrivna. Måste gå och kolla blodtrycket varannan vecka och har en ny tid hos läkaren om 3 veckor.
Har ätit dom i typ en vecka nu och har gått ned 2.3 kg =) hoppas det fortsätter lika bra bara och att mitt blodtryck inte skjuter i höjden.

Annars så har jag idag varit och kollat på en lägenhet i en villa i Älvsjö med Jange och Kristoffer. Det är 2 lägenheter i en villa, vi skulle kolla in 5an.. men så visade han oss 8an också som fanns ovanför och var i schysst etage, vi blev ganska kära =) Så nu har vi sagt att vi är intresserade iaf så får vi se vad som händer..

På lördag ska jag hem till Jenny och äntligen få se hennes nya lya och nya vovve Lupo, har nog vuxit lite sen bilden togs här nedan, men jag ser fram emot att gosa med honom =)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Men ahhh, vad söööt :) Sno hem den :))

GRATTIS, du kommer bli som en pinne när du är klar med dom där hehe.

*Är avis, men kan ju inte äta dom pga blodtrycket* /mange

Veronica sa...

Kanske inte händer ett skit mer =P Ja jag ska smuggla hem honom i väskan =)

Anonym sa...

Åhh vad kul att det går bra med pillren :)