onsdag 19 november 2008

20 years!

Grattis till min kära syster och hennes man som firar 20-årig bröllopsdag idag!
Sen till Jange som döptes på samma dag också =D Sen har både jag och Carina namnsdag idag, kanske Jange också? *senil* jaja.
Vi ska ut och äta på Långbro värdshus ikväll för att fira, sen ska vi då hem till huset =)
Fyy vad det vräker ner snö nu! Yess vad kul när man inte har vinterdäck på än, förhoppningsvis är det det på jobbarbilen iaf.


Lotta: psssshhhh (<-- vet ej, nåt ljud)
Tänkte att vi skulle börja med en ny tradition eftersom vi inte kommer ut så mycket längre och det är svårt att komma på presenter. Att vi bjuder den andra på kinan när vi fyller år? =) Ja behöver ju inte va samma helg då.
Eller om du har lust att knalla ned till puben där vi var för några år sen och ta ett par öl och snacka lite bara. Would be fun!

Nä nu ska jag jobba en stund igen..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det tycker jag låter som en bra idé med kinan, men kanske inte samma helg som du sa, Alex ser nog fram mer emot min födelsedag än jag så då kan jag inte sticka :)

Tyvärr har den en gång så mysiga Hägern förvandlats till en finkrog med vita dukar och tända ljus *sur* Eller finkrog och finkrog... 'Om vi lägger lite vita dukar på borden kan vi kalla det för finkrog' *s*

Anonym sa...

Robban säger att man ska akta sig för restauranger med vita dukar för dom är dyra...haha

Veronica sa...

Haha ok hur fan kan en sån restaurang gå runt där? =D oh well, ja men vi får bestämma en dag.